Dags att bli en av oss?

Nyhet   •   Mar 18, 2015 07:30 CET

Någon gång i livet har du kanske haft förmånen att hamna i ett sammanhang där allt stämmer. Du är stolt över kollegorna, stimuleras i ditt uppdrag och känner stor tillfredsställelse över både din egen och företagets insats. Så ska det kännas hos oss.

Tillsammans med våra kunder jobbar vi för högtryck just nu, här ser du ett axplock av de uppdrag vi letar rätt personer till:

• Projektledare och byggledare för projekt inom kulturhistoriska fastigheter i Stockholm.
  • Projektledare för hyresgästanpassningar åt ett Stockholmsbaserat fastighetsbolag med flertalet intressanta fastigheter.
  • Biträdande produktionschef till vårt team för produktion av bostäder åt ett exklusivt fastighetsutvecklingsbolag i Stockholm.
  • Produktionschef för bostadsprojekt åt ett av Sveriges mest välkända bostadsbolag i Stockholm.
  • Projektledare inom infraprojekt för två kommunala VA-bolag i Stockholmsområdet.
  • Projekteringsledare för kommunalt exploateringsprojekt av bostadskvarter i Västsverige.
  • Projekteringsledare och projektledare inom nybyggnadsprojekt bostäder för stort bostadsbolag i Göteborg.
  • Byggledare för kommunala VA-projekt i Västsverige.
  • Entreprenadingenjör för arbete med tids- och kostnadsstyrning i div. projekt, Stockholm och Göteborg.

Vi är 35 personer som har hemmahamnar i Stockholm och i Göteborg. Grundtonen är positiv, uppåt, framåt. Ledarskapet har korta beslutsvägar. Det ger snabba och smidiga beslut. Vi stimuleras i våra uppdrag och tycker om att arbeta tillsammans. När företaget tar ett kliv framåt känner vi stor tillfredsställelse och är stolta över våra egna och kollegornas insatser.

Vi erbjuder en miljö där du blir en viktig del av vårt team och där din insats verkligen syns och påverkar. Du får chans att utvecklas genom långsiktig kompetensplanering och i spännande projekt – och vi vågar lova att du kommer hitta vänner för livet hos oss.

Är du rätt person eller känner du rätt person? Skicka din ansökan eller dina tips till oss på ansokan@projektgaranti.se. Eller ring någon av våra medarbetare, t.ex. VD Kajsa Hessel på 0708-587 693, alla frågor och funderingar mottages tacksamt.

Kommentarer (0)

Kommentera