Fortnox lanserar lösning med iZettle

Pressmeddelande   •   Okt 24, 2016 12:45 CEST

Samarbetsavtalet med iZettle innebär att Fortnox användare nu får tillgång till en smidig lösning för att hantera sina dagsavslut. Lösningen innebär att all försäljning som sker via iZettle blir automatiskt konterad och bokförd i Fortnox.

Funktionen blir tillgänglig direkt i Fortnox med några enkla klick, vilket innebär att våra kunder kan lägga mindre tid på administration och mer tid på att utveckla verksamheten och öka försäljningen.

Funktionen är kostnadsfri och kommer initialt finnas i bokföringsmodulen.

Kopplingen till iZettle kommer successivt lanseras för Fortnox kunder under oktober månad.

”Fortnox samarbete med iZettle är ett bra exempel på hur vi hela tiden strävar efter att utveckla nya digitala tjänster och automatiska flöden som förenklar vardagen för småföretagaren”, säger Johan Berg, tf VD Fortnox AB

För ytterligare information kontakta: Johan Berg, tf VD Fortnox AB, 0470 – 78 50 00, johan.berg@fortnox.se

Med cirka 143 000 kunder är Fortnox Sveriges ledande leverantör av internetbaserade affärssystem för mindre företag, föreningar, skolor och redovisningsbyråer. Fortnox erbjuder ett komplett utbud av internetbaserade program för bland annat redovisning, fakturering, säljstöd, tidredovisning och löneadministration.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.