Om mobil E-handel, IPhone, Android – BrilliantSmile.

Pressmeddelande  •  2011-09-30 13:27 CEST

Fourstream®, en av Skandinaviens ledande leverantörer av mobilappar för iPhone, Android, iPad, BlackBerry, har levererat en mobil app/hemsida till BrilliantSmile Tandblekning – en av den svenska marknadens största aktörer inom tandblekning.

Så här hittar du och kan köpa BrilliantSmile´s produkter direkt via mobilen:
Googla på Brilliant Smile från mobilen eller skriv in http://m.brilliantsmile.se i din smartphone eller iPad´s webbläsare – sen kan du enkelt spara ”appen” på din smartphones eller iPad´s skrivbord (klicka på ikonen med en pil i en kvadrat och välj lägg till på hemskärmen).

Stefan Rexdahl, VD på Brillaint Smile Tandblekning säger:

BrilliantSmiles hemsida har haft många besökare från mobila browsers (Iphone, Android mfl). Närmare bestämt 33% av besökarna på vår hemsida www.brilliantsmile.se har fram tills idag surfat in via mobilen. Vi letade länge efter en leverantör som kunde hjälpa oss att nå ut till vår allt mer växande mobila målgrupp och valet föll på Fourstream® som är marknadsledande inom området.

Om BrilliantSmile Tandblekning
Tandblekningsföretaget BrilliantSmile startades i Sverige 2003 och är idag en av den svenska marknadens största aktörer inom tandblekning. Bolaget BrilliantSmile Nordic AB är ett helsvenskt bolag som ofta har blivit omnämnt i media. Internationella TV-program såsom Idol, Extreme Makeover, TopModel med flera har visat metoden. Modetidningar, skvallerpressen och skönhetsmagazines har ofta rekommenderat BrilliantSmile-metoden.

En stor del av svenska kändis-eliten har valt att bleka sina tänder med BrilliantSmile-metoden, som är en snabb, proffessionell, enkel, effektiv och helt pålitlig tandblekningsmetod. Den första kliniken som erbjöd BrilliantSmile blekningar utanför Sveriges gränser, startade redan 2004. Idag är metoden spridd över världen till ca 15 länder.

Produktsortimentet har succesivt blivit förfinat och förbättrat för att bli allt effektivare under årens lopp. Vårt fokus är att erbjuda den skonsammast och effektivast möjliga behandlingsformen för tandblekning. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder och återförsäljare den senaste kunskapen inom tandblekning och den bästa möjliga servicen och supporten. Vi eftersträvar perfektion i hela kedjan, från produktion till kundbemötande och resultat för slutkund.

För mer information om mobilanpassning, Mobil Hemsida, Mobil E-handel, iPhone app, iPad app, Android eller BlackBerry applikationer, vänligen kontakta:

Fourstream®
Martin Strempel, Partner

Mobilt visitkort: http://m.fourstream.com/martin.strempel

About Fourstream®
Fourstream® has quickly become one of Scandinavia´s leading providers of Mobile websites and Mobile app´s. With + 80 Clients in various industries, we help our Clients communicate with their customers through mobile devices like like iPhone, IPad, Android, BlackBerry etc.

Our Client list include leading brands like;
Skanska, SKF, Radisson BLU, Skansen, Hedin Bil, Frölunda Torg, Rasta Sweden, Frölunda Indians, Astrid Lindgren's World, PWC,  Autoropa, Swedish American Chamber of Commerce, Art Clinic, Järnia, Koenigsegg, Knalleland,  Hills Golf Club, PGA of Sweden National, Cinnober, Båtmässan, Almondy, Göteborgs Posten, Elite Hotels of Sweden,  Jägersro, SEMA Show Las Vegas, AIK Hockey, Synoptik, LHC, Skånemejerier, Granngården, Glasriket, Lekia, Nordstan among others.

Fourstream® has representation in Sweden (Stockholm, Gothenburg & Malmo), Estonia and in USA and also owns and operates one of the leading mobile search engines / portals, wipzy, with links to hundreds of custom mobile sites: http://m.wipzy.com

Please visit our press room for detailed information about our latest projects (Swedish)

Mobile consumers are expected to be the most valuable members of your online audience!
Truly, the rise of the mobile consumer is a rising challenge for brands throughout the globe. eMarketer predicts that the number of mobile users in the top EU countries (UK, France, Germany, Spain and Italy) accessing the web from their phones will double from 2010 to 2015, reaching 94 million.

Overall, only 21% of Google‘s top advertisers provide a web-site that is optimized for mobile viewing. Global Mobile Research from Google, The Smartphone User & The Mobile Marketer, found that only a fraction of businesses in the five top countries for mobile web usage report having mobile optimized sites.