Fox på Scandinavium

Pressmeddelande   •   Sep 12, 2018 13:41 CEST

Scandinavium i Göteborg

Scandinavium är en multiarena i Göteborg som ritades av Poul Hultberg och invigdes i maj 1971. Arenan har sedan dess använts för både sport och musikevenemang där Melodifestivalens deltävlingar och Göteborg Horse Show är två återkommande event. Framförallt är Scandinavium kanske mest känd som hockeyarena där Frölunda Indians spelar sina hemmamatcher.

När det 2016/2017 var dags för ombyggnad fick vi äran att vara med på ett hörn med belysning. HLS ledstångsbelysning har använts både inomhus och utomhus till trappor, terrass och rullstolsramp.

Ljus där det verkligen behövs!

Ladda hem flera högupplösta bilder och text från MyNewsDesk