FranklinCovey Sverige förstärker teamet

Pressmeddelande   •   Okt 12, 2012 13:43 CEST

I takt med att efterfrågan på FranklinCoveys program för ledarskap ökar förstärker bolaget sitt team med en erfaren facilitator inom Ledarskap och De 7 Goda Vanorna (the 7 Habits of Highly effective people). Victoria Roos Olsson har många års erfarenhet från att bygga och förstärka effektiva ledarskapskulturer inom olika organisationer i Sverige, runt om i Europa, Kina och Dubai. Nu senast kommer Victoria från Scandic, där hon byggde upp Scandic Business School. Victoria är utbildad civilekonom med Hotel Management-inriktning och tar rollen som Practice leader inom Leadership för FranklinCovey Sverige.

– Min erfarenhet efter att ha lett FranklinCoveys program i många år är att de är verkligt framgångsrika i att hjälpa organisationer att bli mer effektiva och nå sin fulla potential, säger Victoria Roos Olsson.

FranklinCovey har redan tidigare i år även rekryterat Sanna Jönsson Käll som kommunikationsansvarig och senior konsult. Sanna har sin bakgrund inom från journalistik och PR, är utbildad journalist vid JMK och coach från Huma Nova. Hon har tidigare arbetat på PR-byrå med inriktning på medieträning och krishantering. Även Sanna har internationell erfarenhet och har bott flera år i England, Finland och Kina.

– Med Victoria och Sanna så breddar vi vår kompetens och vårt erbjudande, när det gäller att stärka våra kunders viktigaste konkurrensfördel, en stark och målinriktad kultur. Det är den fördel som deras konkurrenter har svårt att kopiera och som gör att företag och organisationer når uthålligt överlägsna resultat, säger Henry Rawet, managing partner för FranklinCovey i Sverige.

Kontaktperson FranklinCovey Sverige:

Henry Rawet, Managing Partner

henry.rawet@franklincovey.se

FranklinCovey arbetar med utvecklingsprogram inom ledarskap, exekvering, produktivitet, försäljning, förtroende, kundlojalitet och med ledarskap för barn i grundskolor.

We enable greatness in people and organizations everywhere.

FranklinCovey är ett globalt utbildningsföretag som arbetar med att förbättra prestationer. Vi hjälper organisationer att nå resultat som kräver förändring i mänskligt beteende. Vår expertis är ledarskap, förtroende, produktivitet, exekvering och försäljning.

Kontakt:  FranklinCovey Sweden, Radical Change Ab,Sveavägen 34, 5tr 111 34 Stockholm Sweden

Tel: +46 8 25 68 20 E-post: info@franklincovey.se

För mer information, se www.franklincovey.se och www.franklincovey.com

Kommentarer (0)