Seminarium 11 nov: Skapa snabbare tillväxt i din organisation: De 4 nycklarna till en framgångsrik säljkultur!

En av de främsta utmaningarna för säljchefer idag är att skapa den tillväxt som behövs. Ofta beror det inte på att de säljande inte jobbar hårt. Säljledare får helt enkelt inte den tillväxt de vill ha för att medlemmarna i deras team inte kontinuerligt utvecklar och tränar på de förmågor som verkligen gör skillnad för att driva affärer framåt. Många driftiga och kunniga säljare och konsulter stannar tyvärr på mellannivån trots höga ambitioner, när de med konkreta förändringar i beteendet skulle kunna börja prestera som toppsäljare.

Så vad är det egentligen då som särskiljer de mest framgångsrika säljarna och säljteamen i världen? Hur klarar de av att prestera på topp i en ständigt föränderlig omvärld? Och hur kan du som säljledare skapa en kultur där de beteenden som verkligen fungerar för de bästa, blir till dagliga framgångsrutiner för majoriteten?

FranklinCovey har arbetat med organisationer över hela världen och gjort omfattande research kring vad hållbart framgångsrika säljorganisationer har gemensamt. Resultatet av forskningen blev Hjälpa Kunder Lyckas, en konkret och tydlig process som hjälper säljteam gå från insikter till beteendeförändringar med konkreta, synliga och framför allt mätbara resultat.

Välkommen på ett frukostseminarium som handlar om vilka beteenden som urskiljer världens mest framgångsrika säljkulturer och hur du som säljledare kan få dem att hända i din organisation!

Seminariet leds av FranklinCoveys försäljningsexperter, Micael Corneliusson och Mats Frisk. Båda har många års erfarenhet av företagsledning, försäljning och ledarskapscoachning, och de kommer under morgonen bjuda på innehåll ur FranklinCoveys internationellt prisbelönta försäljningsprogram, Hjälpa Kunder Lyckas.

Seminariet är för dig som har ansvar för och möjlighet att påverka din organisations försäljning. Idag är du kanske VD, COO, försäljningschef, försäljningsansvarig, konsultchef eller liknande.

DATUM

Fredagen 11 nov

07.45 - 08.00 Frukost och nätverkande
08.00 - 10.00 Skapa snabbare tillväxt i din organisation: De 4 nycklarna till en framgångsrik säljkultur!
Micael Corneliusson och Mats Frisk

PLATS

FranklinCovey Sverige, Sveavägen 34, 5 tr, Stockholm

VILL DU GÅ PÅ SEMINARIET?

OSA till Rebecca Cannerfelt på
rebecca.cannerfelt@franklincovey.se

P.S KAN DU INTE KOMMA MEN ÄNDÅ VILL TA DEL AV INNEHÅLLET?

Kontakta Mats eller Micael nedan för demo av innehållet i Hjälpa Kunder Lyckas-träningen!