Nannylundsveckan i Båstad

Nyhet  •  2012-02-17 12:56 CET

Eva Maria Törneboms stiftelse erbjuder - enligt donatorns önskemål - genom Fredrika Bremer Förbundet ensamstående bildade kvinnor till en veckas vistelse i Nannylund på Apelrydsskolan i Båstad. Den 17 juni-22 juli håller Nannylundsdelen av skolan öppet för kvinnor som söker boende där.

Den stora nyheten i sommar är att hela Apelrydsskolan öppnas upp för en Nannylundsvecka den 22-29 juli! Ett unikt tillfälle till kostnadsfritt boende i natursköna Skåne tillsammans med andra kvinnor. Kurser om matlagning, konst, natur, jämställdhet etc kommer hållas och diskussioner och andra aktiviteter kommer att anordnas. Samtliga gäster bjuds också på frukost och middag varje dag i den vackra matsalen. Mer information och ansökningsblanketter finns under bidrag/stipendier på www.fredrikabremer.se

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom