Välkommen till 2014 års event för Bra pension!

Pressmeddelande   •   Jan 09, 2014 12:32 CET

Kvällen inleds med lättare tilltugg i foajén. Maria Arnholm, jämställdhetsminister, inledningstalar. Monica Petersson, pensionsexpert på Pensionsmyndigheten om ”Livet-vad påverkar pensionen?”. Stand up med, Zinat Pirzadeh. Paneldebatt om jämställda pensioner med Birgitta Piper, ekonomijournalist och BRA-pristagare, Håkan Svärdman, välfärdsanalytiker Folksam, Annika Creutzer, privatekonomisk expert och Jens Magnusson, privatekonom SEB. Annika Lantz är moderator. Malin Wreder, Delegationen för jämställdhet i arbetslivet, berättar om hur hela livslönen påverkar pensionen. Live-musik med Joel Alme och dans av Nina Åkerlund. Fredrika Bremer Förbundets BRA-priser 2013 kommer delas ut till Kulturföreningen Fogelstad och Crossing Boarders!

Kvällen är ett samarrangemang med Pensionsmyndigheten och den spelas in av SvT. Vi bjuder på fri entré!

Tisdag den 28 januari, kl 18-20, Hotel Rival, T-bana Mariatorget

För garanterad plats, OSA senast 15 januari här>>