Helgöppet på Freetrailer

Pressmeddelande  •  2012-05-04 11:26 CEST

Freetrailer utökar servicen för sina samarbetspartners och deras kunder. Med start i maj månad håller Freetrailers kundtjänst öppet även på helger.

Kundtjänsten har tidigare varit öppen på vardagar 10-17, men kommer nu att utökas och även vara öppen på helger, lördagar 9-16 och söndagar 10-15. Alla kunder kan precis som tidigare låna släp direkt i butik eller reservera online på www.freetrailer.se.

Freetrailer grundades i Danmark år 2003 och lånar idag ut över 210 000 trailers per år. Konceptet bygger på att låna ut reklamfinansierade släpvagnar gratis till privatpersoner och Sverige är första steget i företagets internationella expansionsplaner. Idag finns närmare 300 släp till utlåning fördelat på 47 utlåningsstationer runtom i landet - från Malmö i söder till Haparanda i norr!

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom