Frontwalkers medverkan i Sundsvall 42

I över tjugo år har Sundsvall 42 genomfört konferenser som handlar om verksamhetsutveckling i det digitala samhället. I år omfattar Sundsvall 42 en gemensam session samt elva parallella delkonferenser. Från Frontwalkers Sundsvallskontor medverkar Johan Herneheim, Peter Axelsson och Cecilia Herneheim som delkonferensledare.

Johan Herneheim kommer att vara delkonferensledare för spåret ”Förändringsledning”.

Peter Axelsson kommer att vara delkonferensledare för spåret ”Öppenhet, delaktighet och samproduktion”.

Cecilia Herneheim kommer att vara delkonferensledare för spåret ”Jag och organisationen”.

Sundsvall 42 är den största ideella konferensen i Sverige som bygger på ett Call-For-Paper-förfarande. Överskott från konferensen går till insatser för regional utveckling med ett fokus på universitetet och unga studenter och forskare. Läs mer om konferensen Sundsvall 42.