Månadens Handlare gör undantaget som bekräftar regeln

Månadens Handlare gör undantaget som bekräftar regeln

Ärade Fyndiq-fans, det är dags att presentera er för Månadens Handlare för juli månad! För er som inte vet så är juli månad även e-handlarnas lågsäsong; det är när alla soldyrkare stängt av sina datorer, packat väskorna och etablerat sina platser på stranden som e-handlarna går mot tuffare tider. Men juli månads Månadens Handlare vet hur man gör undantaget som bekräftar regeln.

Hon är en rutinerad nätshoppare som oftast klickar hem skor, elektronik eller heminredning.Hon har drivit fysisk butik i 12 år, e-handels butik sedan 2011 och sålt på Fyndiq i mindre än ett år. Hon och hennes team driver butiken som nischar sig mot skönhet och hälsa och säljer även de populära ”I Love…” produkterna på Fyndiq. Nu vet vi att spänningen är olidlig och därför säger vi nu Stort Grattis till butikschefen Mine och hennes team på Beauty Zone som, trots lågsäsong, har bevisat att man kan hålla stadiga försäljningssiffror! Det tycker vi gör dem väl värda utmärkelsen Månadens Handlare!

Läs hela intervjun på Fyndiq-bloggen!

Taggar

Fyndiq är den svenska snabbväxande marknadsplatsen som redan hjälpt över 2 miljoner svenskar att fyndshoppa snabbt och enkelt över hela världen. Genom plattformens trygga och kontrollerade kanaler kan svenska, europeiska och internationella butiker nå digitala konsumenter som vill fyndshoppa med ett gott samvete.

Till investerarna i Fyndiq AB hör bland andra Karl-Johan Persson från H&M, Bonnier-familjen, Northzone och f.d SAS-VD:n Jan Carlzon.