Garageportexperten tecknar avtal med Crawford

Garageportexperten, Sveriges största återförsäljare av garageportar, har tecknat avtal med Crawford - det idag ledande och mest välkända varumärket inom garageportar på den svenska marknaden.

Avtalet innebär att Crawfords sortiment av garageportar görs tillgängligt hos Garageportexpertens samtliga utställningar, på över 40 orter i Sverige. För Garageportexperten betyder det ytterligare förbättrade förutsättningar att möta sina tuffa tillväxtmål.

”Garageportexperten har Sveriges största utbud av garageportar, och vi står för ungefär 25% av den årliga försäljningen av garageportar på den svenska marknaden. Med Crawfords sortiment i vårt utbud stärker vi vårt erbjudande ytterligare – med bibehållet fokus på vår roll som expert och oberoende återförsäljare. ”, säger Mikael Holmstrand, VD på Garageportexperten.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Mikael Holmstrand, VD Garageportexperten

E-post: mikael.holmstrand@garageportexperten.se

Kategorier

Garageportexperten, Sveriges största leverantör av garageportar, är en franchisekedja som tillhandahåller garageportar från flertalet ledande varumärken. Sedan starten 1995 har företaget levererat och monterat över 150 000 portar för villor, hyreshus och bostadsrättsföreningar. Garageportexperten har cirka 130 anställda och omsätter cirka 250 Mkr per år.