GetUpdated kallar till extra bolagsstämma

Pressmeddelande   •   Dec 11, 2003 15:40 CET

Styrelsen för Getupdated Sweden AB har beslutat att kalla till extra bolagsstämma måndagen den 29 december 2003. Ärendena på bolagsstämman omfattar bland annat bland annat beslut om kvittningsemission samt mandat för styrelsen att besluta om nyemission. Extra bolagsstämma kommer att hållas torsdagen den 29 december 2003 klockan 16.00, i Getupdateds lokaler St: Eriksgatan 46 D. Kallelsen är införd i Dagens Nyheter samt Post och Inrikes Tidningar torsdagen den 11 december. Ärendena på bolagsstämman framgår av kallelsen. För ytterligare information, var vänlig kontakta: Fredrik Forssberg, VD GetUpdated Sweden AB, 08-527 152 00, 070-847 93 93 fredrik.forssberg@getupdated.com, www.getupdated.com Om GetUpdated GetUpdated Sweden AB är ledande leverantör av webbaserade system för konkurrent- och omvärldsbevakning. Produkterna är bevaknings- och uppdateringstjänster för enskilda personer och grupper. Bland GetUpdateds kunder finns bl.a. Nordea, Golf.se., Mediearkivet, Addtech, Kaplans Auktioner samt JobLine Norden. GetUpdateds affärsidé är att tillhandahålla högkvalitativa produkter och tjänster inom segmenten informationshantering och uppdateringstjänster. GetUpdateds vision är att vara en av de ledande aktörerna inom segmenten informationshantering och mobilt internet genom att erbjuda företag uppdateringar som följd av informationsförändringar på Internet.