Spana in årets julkalendrar från Glitter

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2016 12:07 CEST

Vad passar bättre i en julkalender än något som glimmar? Förra årets kalendersuccé sålde slut i hela landet! I år släpper Glitter inte bara en uppföljare med smycken utan också en helt ny julkalender riktad mot barn och en med tema Beauty.

Alla kalendrarna kostar 300 kr/st (värde ca. 1000 kr) och säljs i begränsad upplaga, så var ute i god tid för att säkra ditt exemplar! En perfekt present till dig själv eller någon du tycker om!

You are Amazing

En smyckeskalender för alla åldrar fylld med handplockade favoriter. Bland de 24 smyckena finns både set med guld-och silverpläterade ringar, armband, halsband och örhängen. Designen är smakfull och petite i sitt uttryck med alltifrån hjärtan till pärlor.

You are Beautiful - nyhet

Nyhet för i år är vår Beauty-kalender! Det här är julkalendern för dig som älskar makeup och håraccessoarer. Frossa i alltifrån nagellack till scrunchies!

You are a Star - nyhet

En julkalender riktad mot våra minsta Glitterstjärnor, som innehåller allt en liten tjej kan önska sig. Från halsband, armband och ringar till lekfulla hårspännen. Med stickers/clips-örhängen för dem som inte har hål i öronen.

Hör gärna av dig till Zara Nordholm (kontaktuppgifter nedan) om du vill ha ett promotional samples av kalendrarna för tävlingar osv.