Supercomeback för 90-talets hårfavoriter

Pressmeddelande   •   Mar 08, 2018 08:45 CET

Trending now: Hårspännen och scrunchies är vårens viktigaste håraccessoarer. Se Glitters heta sortiment!

90-talets håraccessoarer är tillbaka – och hetare än någonsin. Inspireras av modebloggarnas favoriter som enkelt uppdaterar din look både till vardag och fest. Välj och vraka bland Glitters stora urval av hårspännen och scrunchies i alltifrån lyxig strass och pärlor till vårens alla färger och material.

På bild från vänster: norska modebloggaren Emma Gangdal (@emmagangdal), stylisten och moderedaktören Nadia Kandil (@nadiakandil) och finska modebloggaren Didem Özgün (@bydidem). Följ dem på Instagram för mer inspo.