Vårens smyckestrender 2018

Pressmeddelande   •   Feb 21, 2018 09:00 CET

Detaljerna du inte kan gå miste om i vår. Glitter listar fem trender som sätter din look på nolltid:

Struktur/hamrat

En av dom mest populära trenderna just nu är smycken med struktur och hamrade, skulpturala former.

Vintage Fauna

I vår ser vi insekter, fjärilar och blommor pryda både smycken och accessoarer.

Lager-på-lager

Gärna långa och många halsband. Glitters smyckesset med flera halsband och örhängen som matchar gör det enkelt att välja.

Statement

Statement-örhängen är ett måste och lyfter din look både till vardag och fest. Styla ett par maffiga strassörhängen eller färgstarka tassels till jeans och en collagetröja och du är ready to go.

Personligt

Gör det personligt genom att mixa berlocker i äkta silver med motiv som bokstäver, statements och symboler. Fäst dem på halsband, creoler eller armband för att skapa just ditt speciella smycke.