Årets lyxiga Mors dag-box från Glossybox i läcker blomsterskrud

Snart lanseras årets version av den populära Mors dag-boxen hos Glossybox. Årets limiterade box har en vacker försommardesign med läckra blommor i orange toner och grå accenter. Fylld med sex noga utvalda skönhetsprodukter i fullsize-storlek är boxen den perfekta Mors dag-presenten till mor, dig själv eller någon annan inspirerande kvinna du vill uppvakta denna högtid.

Söndagen 29 maj år det åter dags för Mors dag, dagen då många av oss passar på att fira och visa våra mammor extra kärlek och uppskattning. Enligt en tidigare undersökning* gjord bland Glossybox prenumeranter visade att så många som var tredje faktiskt också tar tillfället i akt att uppvakta någon annan kvinna i sin närhet den här dagen. För att fira denna speciella högtid lanserar Glossybox återigen den populära, limiterade Mors dag-boxen, en box fylld med skönhetsöverraskningar perfekta att uppvakta mamma med eller den kvinna man vill ge extra uppskattning. Eller varför inte skämma bort sig själv!

”Jag älskar Mors dag! Det är så mysigt att bli uppvaktad hemma av familjen, det brukar bli frukost på sängen och så har Nils ritat en fin teckning till mig. I år blir första året med Line också, det ser jag fram emot. Men jag uppskattar minst lika mycket att visa min egen mamma uppskattning också. Det försöker jag göra hela året, men det är klart att det blir lite extra speciellt denna dag”, säger Frida Fahrman, mamma till sonen Nils och dottern Line.

Succén med limiterade Mors dag-boxar har varit väldigt stor och i år har Glossybox komponerat ett fantastiskt urval av lyxiga produkter baserat på bland annat trender men också kundernas egen feedback och idéer. Allt för att skapa en så nära perfekt box som möjligt, och den bästa möjliga presenten för att få mamma att känna sig extra utvald i år.

Boxen innehåller sex skönhetsprodukter i fullsize till ett värde av 1 000 kronor och säljs utanför den vanliga månadsprenumerationen så länge lagret räcker från 25 april. Priset för boxen är 329 kronor och kräver ingen prenumeration (299 kronor för aktiva Glossybox-prenumeranter). Boxarna skickas ut under vecka 19, i god tid innan Mors dag.

*Undersökningen genomfördes 13-20 mars 2015 bland GLOSSYBOX svenska prenumeranter. 2136 personer deltog i undersökningen.

• designbox
  • mors dag
  • present
  • glossybox
  • skönhetsprodukter
  • undersökning

GLOSSYBOX är världens ledande prenumerationstjänst av skönhetsprodukter. GLOSSYBOX är en global framgång med över 10 miljoner utskickade boxar i 10 länder så som Sverige, USA, Storbritannien och Frankrike. Skönhetsboxen når fler än 250 000 prenumeranter varje månad och GLOSSYBOX samarbetar med över 1 000 internationella varumärken. Företaget grundades 2011 och har sitt huvudkontor i Berlin, Tyskland. Läs mer på www.glossybox.se.