Glossybox gör Snapchats första kampanj i Norden på alla hjärtans dag

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2017 15:57 CET

På alla hjärtans dag blir Glossybox det första företaget att göra en Geofilter-kampanj med Snapchat i Norden. Kampanjen ”Det får duga” kommer i samband med Glossybox alla hjärtans dag box, The Love Box.

Som första företag i Norden att samarbeta med Snapchat kommer Glossybox att lansera kampanjen ”Det får duga”, ett geo-filter som kommer vara tillgängligt i hela Sverige under 24 timmar.

- Vi har velat bygga en kampanj för alla – den passar dig som är på dejt, som sitter hemma och myser med en kopp te eller är ute med vännerna samtidigt som den passar alldeles ypperligt för en selfie. Kampanjens budskap är också helt fantastiskt på Snapchat då vi kan nå ut med vårt budskap om att sprida kärlek digitalt på ett väldigt personligt sätt , säger Victoria Senkpiel, vd på Glossybox.

- För oss är Snapchat en självklar kanal då vi vet att användandet i vår målgrupp är högt och med rätt budskap kommer Snapchat vara en kanal som går att vara väldigt kreativ i. Det känns otroligt spännande att Glossybox är först ut med detta i Norden , avslutar Victoria Senkpiel.

GLOSSYBOX är världens ledande prenumerationstjänst av skönhetsprodukter. GLOSSYBOX är en global framgång med över 10 miljoner utskickade boxar i 10 länder så som Sverige, USA, Storbritannien och Frankrike. Skönhetsboxen når fler än 250 000 prenumeranter varje månad och GLOSSYBOX samarbetar med över 1 000 internationella varumärken. Företaget grundades 2011 och har sitt huvudkontor i Berlin, Tyskland. Läs mer på www.glossybox.se.

Kommentarer (0)