Styr och Ställs nya operatör Next Bike är nöjda med etableringen i Lackarebäck som blir en perfekt utgångspunkt för uppdraget

Göteborgs Lokallots AB hyr ut till Next Bike i Mölndal

​Göteborgs Lokallots AB har varit rådgivare för Next Bike som är Styr & Ställs nya operatör vid uthyrningen av en verksamhetsyta om 722 kvadratmeter på Flöjelbergsgatan i Mölndal. Fastighetsägare är Castellum som äger och förvaltar flera fastigheter i detta populära område.  Valet av geografiskt läge och placering föll sig naturligt eftersom man här kommer att hantera lånecykelsystemet för både Göteborgs Stad och Mölndals Stad. Det nya systemet innebär bland annat en utökning av området, större flexibilitet, 135 stationer och 1750 lånecyklar. Next Bike är ett tyskt väletablerat lånecykelföretag som vunnit upphandlingen att hantera Styr & Ställs lånecyklar. Nextbike finns i dag i 200 städer i 25 länder runt om i världen.

Läs mer om Nya Styr och Ställ här: https://nyastyrochstall.se

Om Göteborgs Lokallots AB

Vi hjälper företag att hitta lokaler. Vi hjälper lokaler att hitta företag.

Söker du ny adress för ditt företag? Då har du kommit rätt, Göteborgs Lokallots AB är Göteborgs ledande förmedlare av kommersiella lokaler. Vår tjänst är kostnadsfri för dig som hyresgäst, så tveka inte, låt oss hjälpa dig hitta till rätt lokal. Rätt människor i rätt lokaler, en bättre affär helt enkelt. Det är sånt vi syr ihop varje dag.

Göteborgs Lokallots AB har funnit sedan 1990 och förmedlar årligen mellan 40 000 - 60 000 kvm kommersiell yta i västra Sverige. Testa vårt lokalsinne du också!

Se mer om oss på vår hemsida lokallots.se och följ oss gärna på  Linkedin