Torgillustration

GöteborgsLokaler söker kvalificerad Fastighetsanalytiker

GöteborgsLokaler är en värderingsstyrd verksamhet som är med och gör skillnad genom samhällsengagemang och långsiktigt planerande. Nu finns en spännande möjlighet för dig, med långvarig erfarenhet av fastighetsbranschen, att bli en del av verksamheten i en kvalificerad roll som fastighetsanalytiker.

I den här rollen kommer du att självständigt ta fram kalkyler, fastighetsvärderingar och rapporter. Du kommer att ta fram beslutsunderlag och kvalificerade utredningar samt utkast till remissvar. Du kommer att ansvara för investeringskalkyler och fastighetsvärdering samt även att vara VD och fastighetschef behjälplig i olika fastighets- och stadsutvecklingsprojekt.

Du rapporterar direkt till GöteborgsLokalers VD och har ett nära samarbete med bolagets samtliga avdelningar. Du ingår i VD:s stab.

Vi söker dig som

• har dokumenterad lång erfarenhet av kalkyler och värderingar
  • har god erfarenhet av fastighets- och stadsutvecklingsprojekt
  • har vana av att leda och samordna kvalificerade utredningsuppdrag
  • har erfarenhet av att ta fram kvalificerade beslutsunderlag
  • har erfarenhet av fastighetstransaktioner.

För att lyckas väl i den här tjänsten skall du ha högskoleutbildning och lång arbetslivserfarenhet inom dessa arbetsområden. Du talar och skriver obehindrat på svenska och är van att tala inför publik.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser det som en självklarhet att du att du är analytisk, strategisk och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Du har även en förmåga att se helheten och är målinriktad. Du har hög social kompetens och förutsätts se företagets verksamhet ur ett helhetsperspektiv.

Vid frågor är du välkommen att kontakta Vd Robert Hörnquist på 031–3350110 eller robert.hornquist@göteborgslokaler.se. Du ansöker med bifogat CV och personligt brev till vår mailadress info@goteborgslokaler.se. Sista dag för ansökan är den 9 december.

___________________________________________________________________

GöteborgsLokaler äger och förvaltar stadsdelstorg, butiks- och kontorslokaler i Göteborg. Målet är att skapa trivsamma, trygga och tillgängliga torg med ett utbud av det som göteborgaren behöver i sin vardag. På så sätt bidrar vi till att bygga ett hållbart Göteborg. GöteborgsLokaler är en del av Göteborgs Stad. ___________________________________________________________________

Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringen samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.