Golfhäftet DEALS: exklusiva rabatter och erbjudanden på golfrelaterade produkter och tjänster

Golfhäftet DEALS – nytt erbjudandeprogram för golfare

Golfhäftet är Europas största förmånsklubb för golfare och erbjuder alla medlemmar golf till halv greenfee på mer än 1100 golfbanor i Europa. Nu bygger man ut förmånsdelen ytterligare med Golfhäftet DEALS som består av exklusiva rabatter och erbjudanden på golfrelaterade produkter och tjänster.

Med Golfhäftet får man spela golf till halv greenfee på över 1100 banor i 17 länder. Lagom till golfsäsongens start lanseras ytterligare ett ben i Golfhäftet, nämligen Golfhäftet DEALS. Den som köper Golfhäftet kommer nu även att få tillgång till mer än 45 exklusiva rabatter och erbjudanden på bland annat hotell, resor, nöjen, upplevelser och golfutrustning.

- Vi vill täcka in allt som har med golfupplevelsen att göra i vårt paraply för att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Golfare som gillar att upptäcka nya golfbanor behöver per automatik allt som oftast boka till boende, restauranger och andra närliggande tjänster, berättar Fredrik van Speijk, VD & Medgrundare på Golfhäftet.

Indoor Golf Group, Countryside Hotels och Trebo Golfshop är några av de partners som finns i Golfhäftet DEALS och man kommer kontinuerligt att utöka antal erbjudanden. Redan från start är Golfhäftet DEALS Sveriges största förmånsprogram för golfare och målet är att bygga Europas största och bästa förmånsprogram.

- Tidigare i år gjorde vi en kundundersökning där vi frågade våra medlemmar om vilka andra erbjudanden de skulle önska att få via Golfhäftet. Svaren vi fick i undersökningen har legat till grund för utvecklingen av Golfhäftet DEALS, så vi har verkligen pinpointat relevanta tjänster och produkter som vi vet efterfrågas av våra medlemmar, förklarar Fredrik van Speijk.

Golfhäftet DEALS lanseras den 8 april 2021 och ingår i Golfhäftet 2021.