Cityplay välkomnar Sala

​Sala satsar på Cityplay för sina handlares skull!

Vi är väldigt glada att kunna meddela att Sala blir en del av Cityplay!

Precis som flera städer runt om i Sverige så har Salas handlare det tufft. Vikande försäljning, uppsägningar, permitteringar MEN också kämpaglöd, initiativkraft och ett tydligt fokus på att klara krisen. Som en del av detta togs beslutet att köra igång omgående med Cityplay.

Arbetet med att implementera Cityplay är redan igång. Bland annat står restauranger och butiker redo att leverera sina stämpelkort och planeringen för skattjakter och tipspromenader är i full gång.

Vi välkomnar Sala till de växande antal städer som ser Cityplay som en del av sin digitala satsning. Cityplay lanseras senare i vår!