Vi startade ett företag och blev förälskade i jobbet!

Vi hade gett oss in i en bransch där möjligheterna var oändliga och utmaningarna eldade på.

Tillsammans med min affärspartner sedan ungefär åtta år, Mats Wikström, startades ett företag som snart kom att bli min största kärleksrelation någonsin (efter hustrun så klart!).

Affärsidén var och är fortfarande enkel; att med en förstklassig (egen) produktionskapacitet i Indien med svensk personal på plats möta dagens och morgondagens digitala utmaningar. Med detta upplägg kan vi rekrytera kompetens som helt enkelt inte finns i Sverige, och det till extremt rimliga priser.

Sist jag kollade var vi 50 glada och entusiastiska medarbetare på bolagets tre olika kontor. Flest medarbetare har vi på vårt underbara kontor i Pune (där växer vi med ca 1,5 pers i månaden idag vilket är helt galet!).

Min ambition är alltid att vara bäst.

För att bli bäst måste man jobba med de bästa, det var något vi visste från start. Därför såg vi snabbt till att omringa oss med människor som var mycket duktigare än oss själva, och såg även till att från start ta in människor med olika bakgrunder för att ha en diversifierad plattform att stå på.

Vi blev snabbt ett proaktivt och målmedvetet team som med fullt fokus arbetar tillsammans för att i alla lägen kunna erbjuda marknadens mest kompletta erbjudande inom digital marknadsföring.

Gabriel Ghavami, CEO och medgrundare