Nyhet -

Good Technology lanserar Trusted Authentication Framework för att utöka säkerheten och underlätta för användaren

Good Technology, ledande inom säker mobilitet, lanserar Trusted Authentication Framework, som möjliggör för företagets interna eller externa apputvecklare att på Goods säkrade plattform dra nytta av redan befintliga och utveckla nya innovativa autentiseringsmetoder för smartphones och surfplattor.

Detta möjliggörs i Good Dynamics Secure Mobility Platform, vilket ger organisationer flexibilitet att välja den lämpligaste autentiseringslösningen för de anställdas företags-appar på plattforms-nivå, istället för att behöva addera koden invididuellt för varje enskild app. Dagsaktuella Trusted Authentification partners: Biometrics Associates, EyeVerify, Intercede, Mi-token och Precise Biometrics. Vilket inkluderar metoder som två-faktorslösningar av engångslösenord (OTP), smarta kort och biometri autentisering, och single-sign-on (SSO).

För mer information om Goods nya Trusted Authentication Framework, vänligen besök Good.com eller ta del av pressmeddelandet på engelska.