gop lanserar ny produkt - gop Markränna®

Pressmeddelande   •   Apr 24, 2009 08:58 CEST

gop lanserar nu gop Markränna®. Vi tillför ännu en efterfrågad produkt till vårt sortiment av byggprodukter - gop Markränna.

"Vi försöker vara lyhörda och strävar efter att ständigt utveckla vårt sortiment gällande byggprodukter för att kunna bli en komplett leverantör till våra kunder", säger Gunnar Persson produktansvarig för bygg. "En markränna känns som en bra komplement till vårt befintliga sortiment av trapetsplattor, kanal tak, fuktskydd, entrétak och Plexiglas till byggvaruhandeln".

gop markränna är funktionell och har ett attraktivt utseende, den lämpar sig utmärkt exempelvis framför garaget, på terrassen och vid poolområdet. gop Markränna® består av ett system av lättmonterade delar. Rännan är gjord av polypropylen samt har ett spaltgaller av antingen gjutjärn eller galvaniserat stål, vilket ger möjligheter för rännan att passa in i en mängd olika miljöer. Produkten är givetvis CE-märkt och uppfyller belastningsklassA-15, EN 1433.

Om gop:
gop är ett familjeföretag med över 40 års branscherfarenhet. Vi är kunniga och passionerade och strävar efter att erbjuda marknadens bästa totallösningar inom plast för såväl industrin som byggvaruhandeln och byggföretag. Gemensamt för våra välkända varumärken är att de uppfyller höga krav på kvalitet, funktion och livslängd. Vår filosofi kan sammanfattas i en mening: VI ÄLSKAR PLAST!

För mer information om gop och Markrännor, vänligen kontakta Gunnar Persson Produktansvarig Bygg eller Petra Carnbäck Marknadschef på telefon: +46 3187 00 10

Läs mer om våra produkter på www.gop.se