Jeanette Holmén ny försäljnings- och marknadschef på Got Event

Den 2 mars började Jeanette Holmén som försäljnings- och marknadschef på Göteborgs arenabolag Got Event.

– Vi är väldigt glada att välkomna Jeanette. Med sin bakgrund och profil blir hon en viktig del i framtidens Got Event. Vi har starka varumärken som vi ska fortsätta att utveckla och parallellt vill vi positionera Got Event inom hållbarhet, kreativitet och kvalitet. Jeanettes kompetens och erfarenhet inom rese- och upplevelsebranschen och den enorma utveckling som skett där – inte minst digitalt – är väldigt värdefull för oss, säger Got Events vd Lotta Nibell.

Jeanette Holmén är 51 år och bor i Särö tillsammans med sin familj. Närmast kommer hon från Resia Travel Group där hon arbetat som marknadschef i 10 år.

– Det ska bli jätteroligt att börja på Got Event och jag ser det som en stor utmaning. För mig verkar det vara en fantastisk arbetsplats med mycket glädje och energi. Att få vara delaktig i att utveckla bolagets produkter och tjänster tillsammans med kunder, arrangörer, kollegor och andra intressenter inom Göteborg känns jättebra, säger Jeanette Holmén.

För mer information vänligen kontakta:
Lotta Nibell, vd, 031-368 43 70
Jeanette Holmén, försäljnings- och marknadschef, 031 – 368 44 84