Göta Energi och Willys i samarbete för bättre hushållsekonomi

Göta Energi och Willys i samarbete för bättre hushållsekonomi

Göta Energi försöker hela tiden hitta innovativa lösningar för att ge mervärden till nya kunder. Nu inleder Göta Energi och Willys ett nytt spännande samarbete. Samarbetet innebär att medlemmar i Willys kundprogram Willys+ får 500kr att handla för i Willys butiker, när de samtidigt byter till ett extra förmånligt elavtal hos Göta Energi.

”Vi vill gärna att våra kunder ska få något extra, utöver ett riktigt bra elavtal. Därför är vi väldigt glada att få göra detta med Willys. Tillsammans gynnar vi våra kunders hushållsekonomi genom att erbjuda ett prisvärt elavtal och en billigare matkasse, det känns bra!” säger Tommy Hjert, VD på Göta Energi.

Både Göta Energi och Willys har stort fokus på kundnöjdhet. Att erbjuda sina kunder bättre och billigare alternativ är något båda strävar efter. Nya kunder hos Göta Energi får även garantin 100% Nöjd, ett löfte om att det ska vara billigt, enkelt och lite roligare att vara kund hos Göta Energi.

Samarbetet mellan Göta Energi och Willys+ startar den 2 november 2015 och gäller för alla medlemmar i Willys+.