Göta energi rekryterar Jonas Frederiksen som affärsutvecklare

Göta energi är just nu inne i en mycket intensiv tillväxtfas och växer snabbare än de flesta elhandelsbolagen på den svenska energimarknaden.

- Med anledning av vår tillväxt är det glädjande att vi nu får förstärkning av Jonas Frederiksen som i sin roll som affärsutvecklare skall vara med och bidra till den fortsatta tillväxten. Jonas har tidigare arbetat med affärsutveckling och försäljning inom flera branscher, erfarenheter vi ser att vi kommer få stor glädje av, säger John Gustafsson, försäljningschef på Göta energi.

- Innan jag började på Göta energi har jag senast arbetat med försäljning och marknadsföring inom IT-branschen, men har även tidigare varit verksam som entreprenör i flera bolag. Just affärsutveckling, att bygga för tillväxt, är något som verkligen intresserar mig. Här ser jag fram emot att få arbeta med dessa frågor på Göta energi, säger Jonas Frederiksen, affärsutvecklare på Göta energi.