GoToWork leder kunder i digitalt arbete under corona

RIKTLINJER GÄLLANDE CORONA och COVID-19 PÅ GOTOWORK
Med anledning av den ökade risken för smittspridning av coronavirus har vi följande riktlinjer som vi tillämpar för medarbetare, men även för kunder och besökare till GoToWork.

DIGITALT ARBETE FÖRENKLAR UNDER CORONA
​GoToWork leder sina kunder i digitalt arbete för att undvika avbrott i verksamheten under Corona. GoToWork har lång och gedigen erfaret av digitalt arbete i alla former! När många möten ställs in på grund av smittrisker och Corona, så fortsätter arbetet med oss på GoToWork utan hinder – det är en styrka att arbeta digitalt.

GEMENSKAP
​Gemenskap och solidaritet med alla i samhället är viktigt för GoToWork och vi hjälps åt! #medossfortsätterarbetet

REKOMMENDATIONER
​Vi utgår från de rekommendationer som ges från myndigheter, vi uppdaterar löpande informationen på vår hemsida. Folkhälsomyndigheten uppmanar alla att vara uppmärksamma på sjukdomssymtom och att stanna hemma om man känner sig sjuk, även vid milda symptom. Har du de senaste 14 dagarna vistats i dessa områden eller varit i kontakt med någon som har covid-19 ska du vara extra uppmärksam på hosta, andningssvårigheter eller feber. ​

​Individens ansvar enligt Smittskyddslagen: ”Att med uppmärksamhet och rimliga försiktighetsåtgärder medverka till att förhindra spridning av smittsamma sjukdomar". Informationen uppdateras löpande på GoToWork hemsida.

MER INFORMATION

GoToWork hemsida med riktlinjer
​Folkhälsomyndigheten
​Krisinformation
​Smittskyddslagen
​​​Information om Corona på flera språk

• digitala arbetssätt
  • corona
  • digital arbetsplats
  • digitala möten
  • den goda arbetsplatsen
  • empowering workplaces
  • med oss fortsätter arbetet
  • medossfortsätterarbetet
  • covid-19
  • riktlinjer
  • folkhälsomyndigheten
  • gemenskap
  • microsoft365
  • teams
  • arbetssätt

GoToWork genomför tillsammans med våra kunder projekt och processer som utvecklar arbetssätt och arbetsmiljöer. Genom systematiska metoder och ett genuint hantverk inom process- och projektledning guidar vi våra kunder till ett unikt koncept, genom de fyra flöden som krävs för att nå framgång i en hållbar värld; Beteenden, Digital miljö, Fysisk miljö och Service.