Sabina Fredes från Affärshögskolan gör sin praktik på GoToWork

Sabina Fredes gör sin praktik från Affärshögskolan på GoToWork

”Sabina Fredes är med sin erfarenhet inom byggbranschen och coaching en stor tillgång för oss. Vi ska alltid ha örat mot marken och lyssna på de yngre talangerna och studenterna som visar nya vägar” säger Karin Ståhl, vd GoToWork.

Sabina Fredes har erfarenhet av t ex Norra Länken och Mall of Scandinavia där hon arbetat i den administrativa organisationen med processer, dokumentation, ekonomi och kvalitetssäkring. Hon går den tvååriga Facility Managment-utbildningen på Affärshögskolan och gör sin LIA-praktik (lärande i arbete) på GoToWork och skriver under praktiken en rapport med fokus på förändringsledning och arbetsplatsstrategier.

​”Under praktiken på GoToWork ser jag fram emot att lära mig massor och även bidra med min erfarenhet både som utbildad coach mot privatpersoner och kvalitetssäkring av processer inom byggbranschen, en kombo som ger synergieffekter”, säger Sabina Fredes.

”Vi välkomnar alltid studenter från Facility Management-utbildningen på Affärshögskolan till GoToWork. Nu får vi en särskilt erfaren student hos oss i tre månader – välkommen Sabina Fredes!” säger vd Karin Ståhl.

Sabina Fredes gör sin LIA-praktik (lärande i arbete) på GoToWork 9 mars – 29 maj 2020.

• sabina fredes
  • praktik
  • arbetsplatsstrategi
  • dengodaarbetsplatsen
  • affärshögskolan
  • lärande i arbete
  • lia
  • facility management

GoToWork genomför tillsammans med våra kunder projekt och processer som utvecklar arbetssätt och arbetsmiljöer. Genom systematiska metoder och ett genuint hantverk inom process- och projektledning guidar vi våra kunder till ett unikt koncept, genom de fyra flöden som krävs för att nå framgång i en hållbar värld; Beteenden, Digital miljö, Fysisk miljö och Service.