Grabber bygger ny altan på Solvalla

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2017 16:48 CET

Lagom till Elitloppet Benders kommer restaurang Pershing att få ett ordentligt ansiktslyft. Grabber bygger 390 kvm altan och detta är en fortsättning på samarbetet från 2016 där 600 kvm altanytor byggdes på publikplats och stallbacken.

- Vi har väldigt goda erfarenheter av Grabber genom vårt tidigare samarbete och har haft som mål att utveckla detta. Det gör vi i år genom att förbättra publikupplevelsen på Solvalla med en ny altan framför restaurang Pershing.

- Vi är också mycket stolta och glada över att Grabber med sitt starka varumärke väljer att satsa på Elitloppet Benders 2017 och där kliver in som huvudsponsor, säger Anna Fjällström, försäljningsansvarig på Solvallas marknadsavdelning.

Ansvarig från Grabber är marknadschef Mikael Egidéus som också var projektledare vid tidigare byggnationer.

- Det har varit ett nöje att arbeta med Solvalla i de projekt vi genomfört vilket vi tydligt märkt runt om i landet med positiv respons från kunder och travfans, och jag ser fram emot vårt fortsatta samarbete.

- Att vi nu tagit klivet in som huvudsponsor för en av världens största travtävlingar tycker vi är otroligt spännande, säger Mikael Egidéus.

Länk till Solvallas pressrelease från 14e februari

Grabber är inte enbart namnet på en skruv, det är ett begrepp inom byggbranschen. Namnet och "gubben" är våra registrerade varumärken som skyddar inte bara vår produkt utan ger även dig en garanti för kvalitet. Din garanti för rätt skruv i original. Kuriosa och intressant att veta är att det skruvas ca 15 stycken skruvar varje sekund dygnet runt, året om i Sverige = ca 500 miljoner skruv per år.

Huvudkontoret och centrallagret ligger i Spånga, Stockholm. www.grabber.se
Telefon 08 761 74 40, info@grabber.se