Black Friday på Grandpa

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2016 13:43 CET

20% rabatt på ALLA svarta produkter!

Trots att Grandpa är väldigt restriktiva med rabatter och erbjudanden har företaget valt att haka på trenden med Black Friday.

- I år upplever vi att i stort sett alla våra konkurrenter och leverantörer kommer köra på och redan har många börjat marknadsföra sina Black Friday-erbjudnande. Vi måste helt enkelt också vara med och vi tycker det ska bli kul! Vi ser det hela som ett bra tillfälle att ge våra befintliga kunder ett bra erbjudande samtidigt som vi hoppas på att hitta nya kunder och siktar på en rekordförsäljning denna dag, säger Jonas Pelz, ägare och grundare av Grandpa.

Kl 00.01 på Fredag startar Grandpa's Black Friday erbjudande, med 20% rabatt på ALLA svarta produkter.

Grandpa säljer skandinaviskt och internationellt mode, inredningsdetaljer och livsstilsprodukter.
Vi har en butik i Göteborg, tre i Stockholm samt online här på www.grandpa.se. Sedan starten 2003 har Grandpa bidragit med en annorlunda typ av shopping. Vi har alltid satt service, atmosfär och inspiration i första rummet.Vi gör noggranna urval i våra leverantörers kollektioner och presenterar en mixad helhet i butiken där varumärket aldrig är viktigare än produkten. Vi försöker ställa krav på våra leverantörer att producera ekologiskt och har ett hållbarhetstänk i våra inköp. Grandpa säljer inredning/prylar/presenter/böcker med ett tydligt användningsområde och med hög kvalitet. Produkter som har ett syfte och som verkligen används. Vieftersträvar att även i detta sortiment hitta produkter som produceras på ett miljövänligt sätt. Miljövänligt innebär för oss också hög kvalitet och långhållbarhet.

Kommentarer (0)