Här har du din framtid

Glöm spåkulor, husvagnar och rökelse. Denna spådam, eller medium, är medial sedan barnsben men har, innan hon slog in på den andliga vägen fullt ut, studerat på högskola, arbetat inom psykiatrin, jobbat med formgivning samt varit försäljningschef. Detta ger en unik kombination av andliga värden och en väl förankrad förståelse för det verkliga livet.

- Vi tror att det finns en stor nyfikenhet, men kanske också ett visst motstånd mot att uppsöka ett medium. På det här sättet kommer våra kunder att kunna överraska en vän eller närstående med en upplevelse som man kanske annars inte riktigt vågar prova på, säger Louise Östman, marknadschef på Greatdays.

Upplevelsen ”Besök en spådam” finns att köpa på Greatdays e-butik och kostar 795 kr, se www.greatdays.se

• Livsstil, mode, fritid

Greatdays grundades 2008 och är en ledande leverantör av upplevelsepresenter i Sverige. Med fler än 600 upplevelser över hela landet som distribueras i över 1000 dagligvarubutiker och e-butik har Greatdays något för alla smaker, i en butik nära dig.