Orderrekord för Grundels under Q1 - 2020

Orderrekord för Grundels under Q1 - 2020

Att det råder minst sagt speciella tider i och med Covid-19 har ingen gått miste om. Trots detta så firar vi på Grundels idag att vi slagit orderrekord under Q1 där vi fyllt på orderböckerna med drygt 11 300st montage.

Drömmålet om att fylla på orderböckerna med 10 000 insålda montage under ett kvartal tangerades och vi lyckades fylla på orderstocken med hela 11 300st nya montage av Grundels unika platsbyggda isolerglas.  Isolerglasen kommer att hjälpa våra kunder att spara energi motsvarande ca 1,4 miljoner kWh/år vilket innebär en väsentligt mindre miljöbelastning.  Kul såklart att det finns stor efterfrågan på att spara energi, ta hand om befintliga fönster och inte minst agera cirkulärt och hållbart.

Byt inte fönster - Vi har ett smartare alternativ!

Vi gör om era befintliga 2-glasfönster till energieffektiva- och bullerdämpande 3-glasfönster

Vi erbjuder ägare och förvaltare av fastigheter en prisvärd helhetslösning när det gäller energi- och bullerisolering av befintliga fönster, för att snabbt och effektivt minska energiförbrukningen och öka komforten. Med 28 års erfarenhet och över 500 000 st monterade isolerrutor kan vi fönster och fönsterbyte.