En gåva att skåla med på alla hjärtans dag

Världen över visar kärlekspar sina känslor för varandra genom gåvor på alla hjärtans dag. Istället för en sedvanlig bukett rosor eller det klassiska smycket kan årets gåva vara något som dessutom är glädjefyllt och användbart året runt, som något dekorativt för bordet från Villeroy & Boch.

Lyxig vintagekristall – Kristallglas gnistrar i klass med ädelstenar. Glasen i Villeroy & Bochs serie Grand Royal Collection sammanför 1960-talets elegans med ett modernt och samtida formspråk. Dessa dryckesglas är perfekt för alla de som vill skåla i en klassisk och lyxig anda den 14 februari.

Blommor till bordetFiori, den nya dekoren i serien Caffè Club Collection smyckar bordsdukningen med varma färger och behagliga blomstermönster. Serien är inte bara ett vackert komplement till kaffet utan kan mycket väl användas i en dukning med traditionellt vitt porslin, som en extra iögonfallande detalj.

En portion romantik till frukost – Alla hjärtans dag måste inte alltid innebära en middag för två, en frukost på sängen är också romantiskt. Den nya uppsättningen Artesano Provençal Collection har en ljuv blomsterdekor, perfekt till morgonkaffet för en spirande vårkänsla året runt. Denna serie kan vackert kombineras med den helvita serien Artesano Original.

Elegant glasdesign – För den som vill ge sin andra halva något extra speciellt är den handgjorda Lumière Pure Collection att rekommendera. Den iögonfallande designen talar för sig själv och kan samtidigt bära upp ett vackert blomsterarrangemang. Vaserna finns i begränsad upplaga och kommer med tillhörande äkthetscertifikat.

Små vaser, stora intryck – Det måste inte alltid vara en bukett som är huvudnumret på alla hjärtans dag. En ensam blomma kan vara lika vacker när den framhävs i glasvaserna från serierna Nek, Tika och Numa, nu i nya storlekar. Med sin minimalistiska design och stora utbud av färger är de den perfekta gåvan för den som gillar en stilren men effektfull accessoar till hemmet.

För mer information, kontakta:

Rebeckah Stensson

Spalt PR