Villeroy & Boch välkomnar våren med tre olika linjer

Villeroy & Boch välkomnar våren med tre olika linjer

Nu finns de tre linjerna Farmers Spring, Spring Fantasy och Mariefleur Spring från Villeroy & Bochs vårkollektion i butik. Inred ditt hem inför våren och fira påsken med Villeroy & Bochs breda sortiment - från porslin till dekoration och klassiskt påskpynt i olika stilar.

Medan rustika Farmers Spring kombinerar påskmotiv med lantlig charm, så har traditionella påskinfluenser i linjen Spring Fantasy överförts på lekfulla och romantiska inredningsdetaljer. Båda linjerna utökas nu från tidigare säsong medan den tredje mer moderna linjen Mariefluer Spring är helt ny.

För mer information och fler bilder, vänligen kontakta:

Rebeckah Stensson

Spalt PR

rebeckah.stensson@spaltpr.com

Villeroy & Boch Gustavsberg AB är en av Skandinaviens ledande producenter av badrumsprodukter. I koncernen ingår varumärkena Gustavsberg och Villeroy & Boch, som har fokus på alla produkter inom badrummet, t ex WC, tvättställ, blandare, badrumsmöbler, badkar och massagebadkar. Utöver detta erbjuds Villeroy & Boch hushållsporslin. Företaget är ett helägt dotterbolag till den tyska koncernen Villeroy & Boch AG och tillhör därmed en av Europas största producenter av badrumsinredningar och hushållsporslin. Läs mer på www.gustavsberg.se och www.villeroy-boch.se