Förändringar av aktieinnehav hos större ägare i GWS

Nordic Innovation Invest AB har en större aktiepost i GWS Production AB (GWS). Denna aktiepost har fördelats till delägarna i Nordic Innovation Invest AB, vilket påverkar insynslistan i GWS.

Nordic Innovation Invest AB har fördelat sitt aktieinnehav i GWS till bolagets befintliga ägare, i förhållande till respektive ägares ägarandel. Genom fördelningen av aktieposten har ägandet i GWS därmed flyttats till Nordic Innovation Invest AB’s delägare. GWS’ styrelseledamot Sven Holmgrens insynsinnehav i GWS förändras, även om ingen försäljning har skett, eftersom Sven Holmgren är delägare i Nordic Innovation Invest AB. Fördelningen av aktierna beror på en omorganisation av verksamheten i Nordic Innovation Invest AB.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Andreas Rodman, VD

Telefon: +46 (0) 708 – 10 13 16

E-post: andreas.rodman@globalwarningsystem.com

För ytterligare information om tjänsten se www.safeture.com