Ny tjänst för att hitta hotell i hela världen lanserad - bokahotellet.se

Två hotell-entusiastika göteborgskillar lanserar nu en ny tjänst som gör det enkelt för dig att hitta och jämföra hotell i hela världen. Vi samarbetar med hotellbokningssidor som erbjuder lägsta-priset-garanti som gör att du här alltid får bästa erbjudande. Hos oss kan du enkelt hitta det hotellet du söker, snabbt enkelt och säkert. Tjänsten finner du på bokahotellet.se.

Oavsett om du behöver hotell för tjänsteresa till Stockholm, semester i USA eller en weekend till London så kan vi hjälpa dig att hitta vad du söker. Hos bokahotellet.se har vi samlat över 170 000 hotell på samma ställe som du enkelt kan filtrera bland. Du kan jämföra hotell baserat på pris, omdöme, stjärnklassificering men även på egenskaper såsom gym, frukost och pool med mycket mera.

Vi hoppas att du hittar vad du söker med vår tjänst. Givetvis kommer vi fortsätta utveckla tjänsten för att uppfylla dina behov för att enkelt och billigt hitta boende på din resa.

Trevlig resa!

Lukas & Daniel