Populäraste gymnasieutbildningarna i Stockholms län

Pressmeddelande   •   Aug 30, 2017 14:31 CEST

För många av er så har nu skolan startat, och för en hel del av er så innebär denna skolstart ett nytt spännande kapitel i livet i form av gymnasieutbildning. Men vilka utbildningar har ni elever intresserat er för mest under 2017 i Stockholm? Vi har sammanställt årets mest besökta gymnasieprogram på Gymnasium.se i Stockholm och listar nedan de tio mest populära programmen i Stockholm. I listan finns både högskoleförberedande program och yrkesförberedande. Finns ditt gymnasieprogram med i listan?

Stockholms populäraste program!

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.