Måla betongtaket

Regelbundet underhåll av en fastighet är en billig investering. Istället för att byta ut varenda takpanna kan du måla taket med Betongtaksfärg. Att måla med Hagmans Betongtaksfärg förlänger livslängden, skyddar taket och höjer värdet på fastigheten. Dessutom blir taket snyggt, du sparar på miljön och du slipper det tunga arbetet med att bära takpannor.

Hagmans Betongtaksfärg används på tak av betong t.ex. betongpannor. Färgen förlänger takets livslängd samtidigt som den får taket att se som nytt ut. Hagmans Betongtaksfärg finns i 6 olika kulörer.

Bengt Johansson, vår egen takexpert, har arbetat med Hagmans Betongtaksfärg i många år: Hagmans Betongtaksfärg är det perfekta valet vid målning av betongpannor som börjar bli lite till åren. Den är lättapplicerad och ger en snygg och skyddande yta som håller länge. Våra kunder är mycket nöjda.