Skip to main content

Pressmeddelanden Visa alla 16 träffar

Hako Ground & Garden utökar sin produktportfölj med ännu ett välrenommerat varumärke – Yamaha!

Hako Ground & Garden utökar sin produktportfölj med ännu ett välrenommerat varumärke – Yamaha!

Pressmeddelanden   •   Jan 24, 2017 14:21 CET

Vi har nöjet att informera om att vi från årsskiftet 2016/17 har inlett ett samarbete med Yamaha Motor Scandinavia AB och blivit distributör för Yamahas golfbilar och arbetsfordon på den svenska och norska marknaden. Vi ser detta som ett perfekt komplement till vårt breda produktsortiment och kan nu erbjuda våra kunder ännu flera kvalitetsprodukter.

Ny VD för Hako Ground & Garden AB

Ny VD för Hako Ground & Garden AB

Pressmeddelanden   •   Jan 26, 2016 15:08 CET

Hako Ground & Garden - Generalagenter för Wiper Premium robotgräsklippare.

Hako Ground & Garden - Generalagenter för Wiper Premium robotgräsklippare.

Pressmeddelanden   •   Maj 20, 2014 18:00 CEST

Hako Ground & Garden förstärker sin position som en av de marknadsledande leverantörerna av maskiner för utomhusskötsel i Norden. Fr o m 1 april 2014 är Hako Ground & Garden gruppen generalagent för Wiper Premium robotgräsklippare i Sverige, Norge och Finland.

Snabbare klippning med breda Toro TimeMaster 76

Nyheter Visa alla 33 träffar

Hako Citymaster 2200 – Ny effektiv sopmaskin med hög kapacitet.

Hako Citymaster 2200 – Ny effektiv sopmaskin med hög kapacitet.

Nyheter   •   Sep 22, 2017 10:53 CEST

Nya Hako Citymaster 2200 är en professionell sopmaskin med hög kapacitet.

GeoLink™  - helt nytt precisionssprutsystem för gräsytor.

GeoLink™ - helt nytt precisionssprutsystem för gräsytor.

Nyheter   •   Sep 19, 2017 14:03 CEST

Nya Toro GeoLink ™ är branschens första precisionsspraysystem utformat för turf.

Sverigepremiär på Elmia för nya Toro ProLine H800!

Sverigepremiär på Elmia för nya Toro ProLine H800!

Nyheter   •   Sep 19, 2017 10:54 CEST

Toro ProLine H800 är en ny rotorklippare från Toro med integrerad uppsamling och höglyftande tömning. Byggd för maximal livslängd och minimala driftavbrott.

Ny kraftfull snöslunga – Toro Power Max HD 1028OXHE!

Ny kraftfull snöslunga – Toro Power Max HD 1028OXHE!

Nyheter   •   Sep 12, 2017 13:43 CEST

Nya Toro Power Max HD 1028 OXHE är en högpresterande snöslunga som flyttar snön dit du vill ha den. Rejäl röjkapacitet på hela 955 kilo snö per minut. Utrustad med Free-Wheel systemet, belysning, det praktiska ”enhandsgreppet” och den lättmanövrerade Quick-Stick funktionen samt bekväm handtagsvärmare för kalla dagar. Förstklassig snöslunga för riktigt tuffa vinterförhållanden.

Evenemang Visa alla 54 träffar

​KOM, SE OCH PROVKÖR - Maskinvisning i Ljusdal den 18 oktober!

​KOM, SE OCH PROVKÖR - Maskinvisning i Ljusdal den 18 oktober!

Evenemang   •   Okt 04, 2017 11:48 CEST

Onsdagen den 18:e oktober hälsar vi på Hako Ground & Garden alla våra proffskunder varmt välkomna till vår maskinvisning! Under dagen kommer Ni ha möjlighet att provköra flera av Toros proffsklippare, Hakos redskapsbärare, ta del av nyheter samt få produktinformation och goda råd och tips.Vi kommer också ha Kiotis populära traktorer och UTV-fordon, Yamahas golfbilar på plats samt robotgräsk...

2017-10-18, 10:00 - 15:00 CEST

Ljusdals Hembygdsgård

​KOM, SE OCH PROVKÖR - Maskinvisning i Karlstad 17 oktober!

​KOM, SE OCH PROVKÖR - Maskinvisning i Karlstad 17 oktober!

Evenemang   •   Okt 04, 2017 11:42 CEST

Tisdagen den 17:e oktober hälsar vi på Hako Ground & Garden alla våra proffskunder varmt välkomna till vår maskinvisning! Under dagen kommer Ni ha möjlighet att provköra flera av Toros proffsklippare, Hakos redskapsbärare, ta del av nyheter samt få produktinformation och goda råd och tips. Vi kommer även ha Kiotis populära traktorer och UTV-fordon, Yamahas golfbilar på plats samt robotgräsk...

2017-10-17, 09:00 - 15:00 CEST

Örsholmens IP

Elmia Park 2017

Elmia Park 2017

Evenemang   •   Sep 06, 2017 16:17 CEST

Elmia Park är den ledande mässan för alla som äger, anlägger, renoverar och sköter gröntytor. Branschens produkter och nyheter presenteras och demonstreras både inomhus och på stora demoytor utomhus. Mässan erbjuder även ett fullspäckat seminarieprogram där grönytebranschens viktigaste frågor diskuteras.

2017-09-26 - 2017-09-28

Elmiamässan i Jönköping (Elmiavägen 15)

Maskinvisning i Matfors (Sundsvall) 27:e juni!

Maskinvisning i Matfors (Sundsvall) 27:e juni!

Evenemang   •   Jun 14, 2017 11:34 CEST

Välkommen till Thulevallen på visning den 27:e juni, där kommer du få träffa representanter ifrån Jordelit, Segervalds Stubb & Marktjänst och Hako Ground & Garden. Temat kommer vara skötsel av sportfält, vi kommer prata maskiner och gödning samt markbearbetning.

2017-06-27, 10:00 - 15:00 CEST

Thulevallen i Matfors utanför Sundsvall

Bilder Visa alla 78 träffar

Toro Power Max HD 1028OXHE miljö

Toro Power Max HD 1028OXH...

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

4,44 MB • 5472 x 3648 px

Yamaha Golfbilare

Yamaha Golfbilare

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

4,13 MB • 4000 x 2250 px

Kioti 2230

Kioti 2230

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

274 KB • 436 x 277 px

Toro Z Master 8000

Toro Z Master 8000

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

3,02 MB • 1181 x 1005 px

Videor Visa alla 10 träffar

Dokument Visa alla 69 träffar

Kontaktpersoner 1 träff

  • Affärsområdeschef Park & Mark, Golf
  • Affärsområdeschef Park & Mark, Golf
  • peter.guterstam@hako.se
  • 0708-83 00 77