Skip to main content

Pressmeddelanden Visa alla 8 träffar

Efterlängtad - Toro Groundsmaster 3400

Efterlängtad - Toro Groundsmaster 3400

Pressmeddelanden   •   Maj 21, 2012 11:11 CEST

Ny Service- och Eftermarknadschef hos Hako Ground & Garden AB.
Små och stora nyheter för gräsmattan - både för den lilla och stora trädgården.

Små och stora nyheter för gräsmattan - både för den lilla och stora trädgården.

Pressmeddelanden   •   Apr 05, 2011 13:36 CEST

En rad nyheter för trädgårdsskötsel och en uppdaterad populär gräsklippare lanseras nu av Toro. För de större trädgårdarna handlar det om en trädgårdstraktor och tre spakstyrda åkgräsklippare. För den mindre villatomten lanseras två stycken elektriska gräsklippare.

Åkgräsklippare man står på - Toro GrandStand!

Åkgräsklippare man står på - Toro GrandStand!

Pressmeddelanden   •   Mar 31, 2011 18:41 CEST

Toro lanserar en serie medelstora gräsklippare i en ny kategori, nämligen åkgräsklippare, man står på, under namnet Toro GrandStand.

Nyheter 3 träffar

Kvalitet, kapacitet och kraft!

Kvalitet, kapacitet och kraft!

Nyheter   •   Dec 05, 2012 15:39 CET

Toro snöslungor plogar framgångar i Sverige genom sin kvalitet, kapacitet och kraft. I år har de kommit med tre nya modeller; Toro Power Max HD 9.26 OXE, Toro Power Max HD 9.28 OXE och Toro Power Max HD 10.28 OXE.

Toro levererar kraftfull prestanda med Workman® MDX-D arbetsfordon

Toro levererar kraftfull prestanda med Workman® MDX-D arbetsfordon

Nyheter   •   Nov 01, 2011 16:30 CET

Med nya Workman® MDX-D lanserar Toro företagets första arbetsfordon i mellansegmentet med dieselmotor. Workmanseriens alla innovativa egenskaper gör den nya dieselenheten till ett kraftfullt och hållbart fordon med högre vridmoment, bättre bränsleekonomi och överlägsen åkkomfort med SRQ (Superior Ride Quality).

Hako Hamster 650 & 800, två helt nya sopmaskiner!

Hako Hamster 650 & 800, två helt nya sopmaskiner!

Nyheter   •   Mar 23, 2011 10:29 CET

Hako Hamster presenterar två nya modeller bland sopmaskinerna.

Evenemang 3 träffar

Borgeby FältDagar 29-30 juni 2011!

Borgeby FältDagar 29-30 juni 2011!

Evenemang   •   Jun 10, 2011 14:35 CEST

Borgeby FältDagar är den naturliga mötesplatsen för professionella lantbrukare.

2011-06-29 - 2011-06-30

Borgeby Gård, Bjärred, strax norr om Malmö. Lat. N 55° 45' 5.42" Long. E 13° 2' 13.09" System: WGS 84

MaskinExpo 19-21 maj

MaskinExpo 19-21 maj

Evenemang   •   Mar 31, 2011 18:24 CEST

Nordens största mässa för entreprenadmaskiner, redskap, tillbehör, vägunderhåll, lantbruk, transportbilar, grönytemaskiner och bergsbruk. Beställ din biljett på vår hemsida: www.hako.se

2011-05-19 - 2011-05-31

Barkarby Flygfält

Hako Ground & Garden AB:s nya lokaler i Malmö!

Hako Ground & Garden AB:s nya lokaler i Malmö!

Evenemang   •   Mar 17, 2011 16:26 CET

Den 5:e april inviger vi våra nya lokaler i Malmö. Varmt välkommen! Vi bjuder på kaffe, bullar, maskin-nyheter och något gott att dricka. Kom och provkör!

2011-04-05, 09:00 - 19:00 CEST

Kantyxegatan 25, Fosie industriområde

Bilder Visa alla 33 träffar

Toro Power Max HD 10.28 OXE

Toro Power Max HD 10.28 OXE

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

944 KB • 1124 x 1500 px

ToroGM3400tilt

ToroGM3400tilt

Licens Användning i media
Ladda ner
Storlek

1313 x 1500 px

ToroGM3400hytt

ToroGM3400hytt

Licens Användning i media
Ladda ner
Storlek

1500 x 1352 px

ToroGM3400öppen

ToroGM3400öppen

Licens Användning i media
Ladda ner
Storlek

1500 x 1044 px

Dokument Visa alla 13 träffar

Kontaktpersoner 1 träff

  • Affärsområdeschef Park & Mark, Golf
  • Affärsområdeschef Park & Mark, Golf
  • pecvtejlr.smgumhteyyrsektaefm@wfhafskoih.svvest
  • 0708-83 00 77