Hälsingland och Gästrikland spänner björnmusklerna på Vildmarksmässan 2012

Pressmeddelande  •  2012-02-27 09:16 CET

På Vildmarksmässan 2011 tog vi i Gästrikland/Hälsingland hem priset för bästa monter, under temat "Vildmark nära dig". Nu är det dags igen! Vi kommer att finnas i monter AG:70 på Vildmarksmässan 2012.

I år spänner vi musklerna med bland annat nya fina anläggningar för björn- och vildmarksskådning. Vildmark är hett och vi växer tillsammans med trenden. Som världens brunbjörntätaste område med en blandning av tät skog, kust, berg, ängar, älvar och sjöar som inramning, kan vi erbjuda vildmarksupplevelser utöver det vanliga – två timmar från Stockholmsområdet.

I vårt naturnära utbud finns också lite speciella paket, som ”Öl, finnar & cyklar”, ”Skapa din egen skallkonst” och ”Vägen till tystnaden”.

Alla våra vildmarksresor finns på vildmarknaradig.se
Inför Vildmarksmässan 2012 - möt tre vildmarksguider

Hälsingland Turism Ekonomisk Förening är en näringsdriven organisation som arbetar med marknads- och utvecklingsfrågor inom besöksnäringen i Hälsingland.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom