Tags

Nyhet! Bli Silverblond med Be Your MOODs Silverkit

Nyhet! Bli Silverblond med Be Your MOODs Silverkit

Pressmeddelanden   •   2014-04-11 09:39 CEST

Vill du bli silverblond helt utan gula skiftningar finns det nu ett komplett sortiment som ger den rätta looken varje dag.

Nyhet! Färgade inpackningar från Be Your MOOD

Nyhet! Färgade inpackningar från Be Your MOOD

Pressmeddelanden   •   2014-04-11 09:25 CEST

Colour Boost är en färgad inpackning som ger nytt liv i färgat, tonat och blonderat hår. Finns i 9 härliga nyanser. Håret får ny lyster och vacker färgton på bara 2 min! Håller ca 5-7 tvättar. Denna produkttyp har funnits en längre tid på frisörsidan, men inte som ett prisvärt och lättillgängligt alternativ i Sveriges dagligvarubutiker.

Hitta ditt MOOD – 4 nya coola nyanser i färghyllan!
Naturelle Summer – sommarens härligaste doft!

Naturelle Summer – sommarens härligaste doft!

Pressmeddelanden   •   2013-06-04 10:15 CEST

Naturelle är ett klassiskt varumärke som bidragit med en rad sköna, välgörande och väldoftande produkter genom historien, det första schampot lanserades redan i slutet av 1960-talet! Nu lanserar vi årets Summer edition – shower & lotion med en helt fantastisk doft!

Naturelle – ny fräsch look!

Naturelle – ny fräsch look!

Pressmeddelanden   •   2013-05-02 14:16 CEST

Naturelle är ett klassiskt varumärke som bidragit med en rad sköna, välgörande och väldoftande produkter genom historien, det första schampot lanserades redan i slutet av 1960-talet! Idag består sortimentet av en bred range hårvård, hudvård och styling, som alla utvecklats och produceras i Sverige.

Ett nytt MOOD – ny design på MOOD Blonde!

Ett nytt MOOD – ny design på MOOD Blonde!

Pressmeddelanden   •   2013-05-02 13:55 CEST

Jane Hellen MOOD har sedan början av 1970-talet varit en riktig storsäljare av hårfärger och blonderingar. Varumärket byter nu namn till Be Your MOOD, men håller fast vid sitt vinnande koncept; ett brett utbud av högkvalitativa produkter till ett bra pris.

Ett nytt MOOD

Ett nytt MOOD

Pressmeddelanden   •   2013-02-22 15:00 CET

Laban & Labolina - en ny hud- och hårvårdsserie för barn
 HYPE BY MOOD blev utsedd till årets svenska produkt
Färga, styla och styla om  - utan att skada håret

Färga, styla och styla om - utan att skada håret

Pressmeddelanden   •   2010-11-08 16:40 CET

Äntligen en serie hårprodukter anpassade efter unga. Nu lanserar vi HYPE by Mood - skonsamma hårfärger utan ammoniak och stylingprodukter som bevarar hårets färg och skyddar mot värme och skadliga UV-strålar.

Enden - ett bättre mjällschampo

Enden - ett bättre mjällschampo

Pressmeddelanden   •   2010-04-16 07:00 CEST

Nu relanserar vi Enden – ett effektivt mjällschampo som är bättre för miljön och skonsammare för håret.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom

You haven't entered a correct link to your helper.html file for your Hosted Newsroom. Go to Publish and complete the steps.