Här kör Anders Öfvergård hem gäster från krogen

Pressmeddelande   •   Maj 03, 2016 15:00 CEST

Varje dag sätter sig flera tusen förare berusade i bilen och vrider om nyckeln. Detta vill restaurangkedjan Harrys och Carlsberg Sverige ändra på. Därför har de låtit några kända tv-profiler skjutsa gäster från Harrys restauranger och prata om farorna med alkohol och bilkörning.

Först ut var musikproducenten Anders Bagge som skjutsade gäster från Harrys i Jönköping. Nu har tv-snickaren Anders Öfvergård besökt Harrys i Örebro och agerat ”kändischaufför”. Samtalen i bilen har filmats.

Här kör Anders Öfvergård hem Harrys gäster i Örebro (filmen är fri att använda):

Video och bilder går att ladda ner nedan