Här kör Hasse Brontén hem gäster från krogen

Pressmeddelande   •   Maj 06, 2016 15:01 CEST

Varje dag sätter sig flera tusen förare berusade i bilen och vrider om nyckeln. Detta vill restaurangkedjan Harrys och Carlsberg Sverige ändra på. Därför har de låtit tre kända tv-profiler skjutsa gäster från Harrys restauranger och prata om farorna med alkohol och bilkörning.

Både musikproducenten Anders Bagge och tv-snickaren Anders Öfvergård har ställt sig bakom initiativet ”vem kör?” och skjutsat gäster från Harrys i Örebro respektive Jönköping. Sist ut är komikern och före detta polisen Hasse Brontén som agerat ”kändischaufför” och överraskat gäster på Harrys i Västerås.

Här kör Hasse Brontén hem Harrys gäster från krogen (filmen är fri att använda):

Video och bilder går att ladda ner nedan

För mer information, kontakta:
Gustav Löfving, Marknadschef Harrys Pubar AB, 070-755 90 77, gustav@harrys.se
Henric Byström, Kommunikationschef Carlsberg Sverige, 070-483 05 48, henric.bystrom@carlsberg.se