Ta chansen att investera i framtidens mobilitet!

Efter en lyckad pilot och etableringar i Göteborg och Linköping samt en drömrekrytering av Peter Algurén (tidigare VD för Sunfleet Carsharing) är vi nu redo att öka takten och expandera. För att kunna genomföra det behöver vi ta in kapital och lanserar därför nu en crowdfunding-kampanj på FundedByMe.

Eftersom det är från allmänheten vi rekryterar bilägare som vill hyra ut i vår tjänst så känns naturligt för oss att även vända oss dit för finansiering. Vi tror starkt på kraften hos allmänheten, och genom den här kampanjen kan vi, förutom att få in kapital, även skapa fler ambassadörer och bygga en ett starkare community.

Pengarna kommer framförallt att gå till kundanskaffning och en del teknikutveckling för understödja den snabbare expansionen. Expansionen kommer ske inom Sverige, men vi kommer även att börja förbereda oss för en ännu snabbare och internationell expansion under 2022. Inför den internationella expansionen kommer vi göra ytterligare en finansieringsrunda.

Den här investeringsrundan är på minst 4 miljoner kronor och maximalt 6,5 miljoner och värderingen pre-money är satt till 25 miljoner kronor. Efter kampanjen avslutas kommer vi att göra en nyemission och dela ut aktier till alla som har investerat.