Förra årets stora succé  ”En Talk Talk Show” kommer tillbaka till Hamburger Börs i Stockholm i höst!

Förra årets stora succé ”En Talk Talk Show” kommer tillbaka till Hamburger Börs i Stockholm i höst!

Efter förra årets stora succé kan vi nu avslöja att ”En Talk Talk Show” kommer tillbaka till Hamburger Börs i Stockholm i höst!

Den karismatiske komikern och värden Stefan Odelberg bjuder in några av Sveriges mest folkkära artister till en scenshow som varvar intervjuer, överraskningar, musik, magi med massor av humor. ”En Talk Talk Show” spelas i fyra unika föreställningar på Hamburger Börs i Stockholm med olika gäster varje gång. Premiär den 3 december.

Stefan Odelberg är tillbaka på Hamburger Börs med ännu en upplaga av hans omtyckta ”En Talk Talk Show”. Denna gång med en juligare touch på den unika stämning denna show gång på gång lyckas förmedla. Hamburger Börs öppnar dörrarna för talkshowen som har så mycket innehåll att vi blev tvungna att dubblera självaste namnet.

Kvällens kärna är alltid showens två inbjudna stjärnor – gästerna som det ska talk talkas med. Tillsammans med gästerna bjuder Stefan, hans side-kick Håkan och DJ Ellinor Terve er på gnistrande shownummer, spontana stickspår, en stor dos magi, spännande överraskningar, mycket musik, massor av humor och ännu mer hjärta till att få underhålla er – publiken. Allt detta förpackat innanför Hamburger Börs anrika väggar, serverat med en njutbar middag vi varmt kan rekommendera.

Varmt välkomna till den 6:e säsongen av ”En Talk Talk Show” – showen där varken gäster eller publik sitter säkert!

Biljetterna släpps idag och bokas via tel: 0771-13 43 00 eller på showtic.se, för företagsbokningar kontakta info@showtic.se
Middagspaket: Välj mellan 2-rätters, 3-rätters eller VIP-paket läs mer här

Säsongens gäster:

03 december Måns Zelmerlöw & Jonas Björkman – PREMIÄR
04 december Linnea Henriksson & Hasse Brontén
10 december Björn Skifs & Magdalena Forsberg
11 december Magnus Samuelsson plus hemlig gäst.

”En Talk Talk Show” Produceras av Odelberg Entertainment & Charlotte Bergman Consulting

För mer information och kontakt med Stefan Odelberg, hör av dig till

PR & Beyond
Mail: Helene.wigren@prbeyond.se