Målet är att lyssna och samla intryck

I dag inleder Peter Danielsson, kommunstyrelsens ordförande i Helsingborg, en omfattande besöksturné i stadens olika verksamheter. Först på tur är Dynamis, Navigatorcentrum, Adolfina förskola, Björka C, Miljöverkstaden, Blåsippan och Jordbodalens vårdboende. - Jag vill personligen se och höra hur våra verksamheter fungerar, och samla intryck som jag kan använda i mitt fortsatta politiska arbete. För mig är det viktigt att träffa och lyssna på vad personal och brukare har att säga, säger Peter Danielsson. - Målet är att jag under hösten ska besöka 30 av stadens verksamheter. Under våren fortsätter studiebesöken med fokus på små- och medelstora företag i Helsingborg, avslutar Peter Danielsson. För mer information kontakta: Peter Danielsson, kommunstyrelsens ordförande, 0732-31 12 96