Wivi-Anne Nyberg leder "Yoga till klassisk musik" på Konserthuset.

Yoga till klassisk musik

Den här säsongen fortsätter vår unika och populära satsning på yoga till klassisk musik i samarbete med Helhetsakademin och yogainstruktören Wivi-Anne Nyberg.

Under tio lördagar säsongen 2018/2019 fylls foajén av levande musik, spelad av HSO-musiker, och yogasugna besökare. Oavsett ålder eller förkunskaper kommer denna kombination musik att ge deltagarna alldeles speciell upplevelse.

Tillsammans med hälsoprofilen och yogainstruktören Wivi-Anne Nyberg har vi skapat något nytt i vår vackra konserthusfoajé: yoga till klassisk musik. Det blir musik av kompositörer som Mozart, Satie, Glass och Debussy med flera.

VAD: Yogapass till livemusik
PRIS: 200 kr per tillfälle
TID: 14.00 – cirka 1 timme utan paus
PLATS: Övre foajén
MUSIK: Kammarmusik

DATUM 2018: 17/11, 5/12
DATUM 2019: 12/1, 2/2, 2/3, 6/4, 4/5

Boka din plats helsingborgskonserthus.se eller i biljettkassan, ta med dig en vän och upptäck hur härligt det är att yoga till klassisk och levande musik.